مهربون من تولدت مبارک

 

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

 

از گذشته چیزی ندارم که به آن برگردم
در آینده هم چیزی نیست تا برایش بروم
اما اکنون برای من است و ازآن من
پس آنرا به تو هدیه میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
.... یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.as6ll.blogfa.com

mer30 sasanam in chew kari bood golam dar har sorat mamanonam

دوست عسل شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ

عالی بود مخصوصا عکسها بیشتر بشه بهتره

محسن جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام دجوری ساسان خوشبحال ..... کاش یکی هم اینجوری به من تولىمو تبریک می کفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد